girlpowerphotos

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Första inlägget!!!

Av matildajohanna warsch - 20 februari 2014 23:05

Hej, jag heter Johanna är en tjej på 14 snart 15 år som bara älskar att fotografera. Mina intressen är vänner och att fota såklart men att också vara ute i skogen älskar dt verkligen haha. Jag och min bän Matilda tänkte skapa en blogg med fina bilder men vi kan ju skriva lite vad som hänt i vardagen också. Men jag tänkte att Matilda kan få skriva om sig själv lite senare så ni får några bilder nu några senare och vi kommer skriva på bilden eller under vem det är av oss som tagit bilden. Puss och Kram samt ett god natt. 


       

           


Bilder av : Johanna Schneider  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matildajohanna warsch - 1 april 2014 07:27


Hej, igår va jag på sesongstarten av AIK den var jätte bra förutom att vi förlorade, dom körde mot Göteborgare och göteborgarna som satt på en läktare tände eldsaker o en stol o lite av en vägg började brinna, sen när brandmän kom o släkte så var det...

Av matildajohanna warsch - 2 mars 2014 21:00

Heey!   Sorry att jag inte skrivit något men som sagt har vart på mitt lanställe, kom hem runt 17.20 duschade sen gick vi till mormor och morfar för att äta middag. Men jaja det var inte roligt i Böja det var dimmigt och regningt och fuktigt. Myc...

Av matildajohanna warsch - 28 februari 2014 09:44

Hatar att åka bil hehe ska sitta här i 2 timmar till men vi har åkt två timmar så är lungnare nu :) ...

Av matildajohanna warsch - 28 februari 2014 09:42

Hej hopp alla nu är jag på g till mitt landställe ska vara där till söndag så inte så vi är inte där så länge, men det blir kul i alla fall. Vi åkte i morse vid typ 6.47 är as trött. Vi åt frukost på donken men det kommer bilder senare min mobil typ...

Av matildajohanna warsch - 24 februari 2014 22:38

Hej!   Jag kom ju hem från Romme för några dagar senare, mitt internet hade dött och sen hittade jag inte mobilen och syrran tog med sig datorn och massa annat, men jaja nu är jag hemma hos mamma och jag älskar det, jag saknar dock Doris, Ludde o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards